środa, 2 września 2015

"Wczoraj to historia, Dziś to dar, Jutro to tajemnica"


To jak widzę mój świat to moja sprawa


To co tutaj zapisałem,


To cząstki mojego życia,


Fragmenty wybrane,


Zrozumiesz jak przeczytasz.

 




1.
Nie jestem żadnym ideałem,
Nie jestem taki jak być chciałem.
Wszystko to tak skomplikowane,
Że mam więcej wad niż zalet.


Kiedyś jeszcze chciałem uciec,
Żadnych rozwiązań nie widziałem.
Tak wiele rzeczy nie rozumiałem,
Przez to ciągle się pogrążałem.


Pogubiłem się w samym sobie,
Ciekawe czy ktoś wskaże drogę.
Tak wiele niespełnionych marzeń,
Dziewczyna została drogowskazem.


Chciałem tylko zrozumienia,
Kilki oddechów, chwili wytchnienia.
To nie jest jakaś pusta idea,
Czysta kartka do jej zapełnienia.


Zostało jeszcze parę słów,
Lecz to Ty je kiedyś powiesz.
Na końcu wszystkich dróg,
Zapłonie błękitny płomień.
~Tesio

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz